mandag den 28. december 2009

så har jeg lige tid til at vise jer nogle af de ting jeg har lavet her i julen...
jeg har godtnok lavet en rigtig fin kurv med lys og chokolade i til svigermor og oldemor her 1 juledag men har ikke lige fået taget billeder så de kommer på et tidspunkt når svigermor sender dem til mig :-)
nå men frem til mine små projekter..
denne her æske Toffiee lavede vi til malous lærer sidste dag inden juleferien.



og så lavede jeg et gavekort til manden han ønskede sig nogle diode lys til sin lastbil som skulle bestilles på nettet og det kunne jeg ikke finde ud af så han fik dette fine kort med et hjemmelavet gavekort så kan han selv købe dem når han finder de rigtige..



og så sidst men ikke minst dette kort som var et bestillings kort af mine børns oldemor




1 kommentar:

  1. Superflot æske og kort!!
    Godt nytår til dig.
    ps. jeg har sendt en mail

    SvarSlet