fredag den 25. december 2009

ups

har hvis forsømt min blog men har fakstis været syg hele december månede træls men nu er jeg ovenpå igen...
i går var det jule aften og vi havde en rigtig hyggelig dag. svigerforælderne var her ude og oldemor var også.
alle sammen vik nogle kanon gode gaver.
af min elskede mand fik jeg 9 stk dress ink farver som jeg bare er så glad for, nu skal jeg bare lære hvordan amn rigtig bruger dem. glæder mig..

har her i gennem decembre månede laver nogle forskelleige projekter som der nok skal komme billede af så i kan se hvad jeg har puslet med...

og så fra januar går jeg stille og roligt i gang med julekort bliver simpelhen så stresset over det jeg skal nå i dec at jeg ikke får dem lavet.. oldemor har sendt 17 kort afsted i julen og svigermor godt 10 så hvis jeg stille og roligt starter skasla jeg nok kunne nå det:-)

nå ville snutte neden under og prøve mine nye farver :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar